آیلیآیلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان و بابایی

اولین حموم فرشته من

1392/5/30 14:39
نویسنده : نازلی
477 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم دختر ماهروی من مامانی و بابایی عاشقتن با اومدنت زندگیمونو گرمتر کردی 

دخنرک زیبای من 4 روز بعد از بدنیا اومدنت بردیمت حموم البته با کمک خاله نگیسا و مامان جونی  ماشااله انقدر تو حموم ساکت بودی و عاشق آب  تند تند آبهای رو دستتو با ملچ مولوچ زیاد میخوردی من همش میترسیدم از حموم بدت بیاد و گریه کنی ولی دیدم دختر نازم خیلی خانومه و عاشقه حمومه الانم یه روز در میون من و بابایی حمومت میکنیم تو هم که عاشق حموم هی از خودن صدا در میاری و بازی بازی میکنی قربون دختر گل و خانومم برم من قلب

حموم فرشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
8 مهر 92 17:10
الهی قربون دختر نازت برم نازلی جون خیلی مامانیه خدا حافظش باشه


عزیزمی سحر جونم
نگیسا
9 مهر 92 13:01
تو همه دنیای منییییییییییییی آیلی خاله عااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم عشقه قشنگه من نفس من عمر من فدای اون صورت خوشگل و نازت بشمممممم با وجود تو زندگیم خیلی قشنگ شده آیلی مننننننننننننننن


عشقمیییییی
صدف
16 مهر 92 9:43
عزیمممممممم بخورم اون لپای گردالیتو خانم کوچولو. خدابراتون حفظش کنه این گل قشنگو نازلی جون






فدات شم عزیزم