آیلیآیلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

فرشته کوچولوی مامان و بابایی

نهمین ماهگرد عسلم

1393/2/15 9:41
نویسنده : نازلی
361 بازدید
اشتراک گذاری

لمس کن کلماتی ر اکه برایت می نویسم ...


تا بخوانی و بفهمی چقدر دوستت دارم ... تا بدانی وجودت مایه آرامش من است  ... لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان ... که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد ...

لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است ... لمس کن لحظه هایم را که با وجود تو نورانی شده ... تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم، تویی که میدانی دلیل بودن منی.


فرشته نازم 9 ماهگیت مبارک.... ماهگرد این ماهتو من و بابایی با شما 3 تایی گرفتیم  و دیگه مهمون دعوت نکردیم .عشق نازم خیلی خانوم شدی دیگه معنای همه چیزو میفهمی...مامان قربونت بره  که وقتی از سر کار میام اینطوری برام بیتابی میکنی ... الهی فدات شم منو ببخش که میرم سر کار گلکم به خاطر آینده خودته انشااله 9 سال دیگه که بازنشسته شدم یعنی گل کوچیکم 10 ساله میشه و از اون به بعد تو خونه پیشت میمونم فدای آرامشت بشم من دختر نازم02400000

راستی عزیز دلم 31 فروردین روز مادر  دخترم بهم بهترین هدیه رو داد ... یه دندون کوچولو.... آره عشقم دندون درآوردی اونم بدون بی تابی و گریه ... مبارک باشه رویش اولین مرواریدت عسلم ...انشااله تنت همیشه سلامت باشه مامانی...

 

Emoticon                                                  

Emoticon

Emoticon

Emoticon

Emoticon

Emoticon

Emoticon

Emoticon

دختر نازم تو این عکس بهونه کلاهشو گرفته میگه بده بکنم تو دهنم ... مامانی آخه کثیفه مریض میشی گل قشنگممحبت

Emoticon

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله نگیسا
31 خرداد 93 1:03
الههههههههی خاله فداااااات بشهههههه جوووووونم عرووسکممم اخه تو به من بگو چرااا انقدر نازو بامزه اییییی؟؟؟؟ چرا انقدر عسل و خوش اخلاقی گل زیبای منننن.خاله عاشقته هاااااا میدونی که موش موشیه جیگرم؟؟؟قربون گل سرت برمممممم
نازلی
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون و ناز و خوشگل خودم