آیلیآیلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان و بابایی

جشن دندونی مانیار و عید 95

1395/1/7 3:10
نویسنده : نازلی
584 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دخمل ناز و خواستنی من

گفتم این پستمو با عکسای نازتون شروع کنم جشن دندونی مانیار ناااز دعوت شده بودیم مامان مرجان و داداش مهرسامم بودن کلی بهت و به ما خوش گذشت . مرسی ملیحه جونم از دعوتت

  

 سال 1395

لحظه تحویل سال 8 صبح بود و دختر نازنینمم در خواب ناز دلمون نیومد بیدارت  کنیم سر سفره هفت سین برای عاقبت بخیری و سلامت بودنت دعا کردیم و من و بابا امیر جونت همو بغل کردیم تا لحظه تحویل سال 

خونه نو هوای عید گرفته بود خیلییی خوشحالم که شماها رو دارم برام همه چیز هستید 

اومدم بالاسرت تو تخت خواب بوسیدمت و بوی عطرتو نفس کشدم خدا سومین ساله که برکتشو به من داده و خدا کنه تا الان به نحو احسن ازش مراقبت کرده باشم 

مادرم دخترم تمام وجودم عیدت مبارکماچ

 

 الهی من فدات بشم که عیدیتو دیدی کلی ذوق کردی قربون  قرتی بازیت نفسکم

 

اینجا هم داریم میریم عید دیدنی و تو هم طبق معمول خرسیتو با خودت میبری و قرتی خانمم عاشق عینک آفتابیهقلب

پسندها (1)

نظرات (1)

biiitaaa
8 فروردین 95 12:50
در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتي و بهروزي، طراوت و شادکامي، عزت و کاميابي را آرزومندم.خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزنين
نازلی
پاسخ
سلام سال نوی شما هم مبارک چشم حتما سر میزنم