آیلیآیلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان و بابایی

سیسمونی آیلی خانوووم

1392/8/16 12:54
نویسنده : نازلی
580 بازدید
اشتراک گذاری

آیلی کوچولوی مامان عزیزکم به خاطر اینکه من استراحت مطلق بود نمیتونستم خودم برات وسیله ای بخرم ولی بجاش کلی تحقیق کردم که همه وسایلت جنس خوب و خوشگل باشه من هرروز کلی تو اینترنت میچرخیدم و لیست تهیه میکردم و زحمت خریدن وسیله هاتو مامان جون و بابا جون و خاله نگیسا و بابایی میکشیدن . خدایی سلیقه اونا هم خیلی خوب بود دستشون درد نکنه مخصوصا مامان جون که با این شونه دردش زحمت خریدن وسیله ها و نگهداری از منو میکشید . عزیزکم وقتی بزرگ شدی زحمتایی که مامان جون برات کشیده رو جبران کن . بابایی امیر هم خیلی برامون زحمت کشید برای همین هم هست که الان بیشتر از همه برای اون میخندی و دلبری میکنی عسلکمتخت و پارکدر ورودی اتاقپارک بازیصندلی ماشینوان حمومصندلی غذاروروئک

کالسکه و کریرتختکمد لباس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگیسا
29 مهر 92 3:57
شیرین ترببببببببن لحطات زندگیم بود وقتی واسه اومدنت اتافت و آماده میکردبمو میرفتیم خرید.عاشق تک تک ثانیه هاش بودممممممممم


خاله نگیسا برای آیلی من خیلی زحمت کشیدی آیلی جونم قول میده جبران کنه
خاله نگیسا
15 آبان 92 4:15
شیرین ترببببببببن لحطات زندگیم بود وقتی واسه اومدنت اتافت و آماده میکردبمو میرفتیم خرید.عاشق تک تک ثانیه هاش بودممممممممم


خاله نگیسا
16 آبان 92 12:46
شیرین ترببببببببن لحطات زندگیم بود وقتی واسه اومدنت اتافت و آماده میکردبمو میرفتیم خرید.عاشق تک تک ثانیه هاش بودممممممممم




قربون خواهر خوبم برم انشااله سر نی نی تو جبران کنم


خاله نگیسا
16 آبان 92 12:57
شیرین ترببببببببن لحطات زندگیم بود وقتی واسه اومدنت اتافت و آماده میکردبمو میرفتیم خرید.عاشق تک تک ثانیه هاش بودممممممممم
nina
7 آذر 92 1:06
آفرین به اینهمه سلیقه
نازلی
پاسخ
به پای سلیقه شما نمیرسه خاله نینای گل